Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатик на 156- ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ееее тогава да пуснеш снимки на финала
    Браво за желанието което имаш
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
      Ееее тогава да пуснеш снимки на финала
      Браво за желанието което имаш
      ....Или поне една снимка на замръзнал алфист


      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:09.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Трябваше да почнеш отначало с пост номер 7
        Поздравления за ентусиазма, аз бях същия навремето и те разбирам много добре. Упътването е това, което ти е дал ecotronic по-горе. Успех с начинанието!
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #19
          Абе хора цялото табло ли трябва да се разглоби за да се извади разпределящия блок ? Говоря за оная кутия зад касетофона, в която стоят тия моторчета за смесване на въздуха ... Как се вади проклетията?

          П.С. Това с климатика си е жива хамалогия .....
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S.
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от pros7iq Покажи съобщение
            Разбрах на къде биеш . Тия 3-4 дни минаха и колата вече е разглобена На работа съм иначе сега щях да опъвам кабели.
            Утре ми звънни, знам една две 156-ци дето се продават на части, дори на едната и изкормих датчика на дехидратора, всичко друго и е там.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              на работа съм утре ... След 3-4 дни почивам пак и ще продължавам.. тоя проект е обречен да се проточи във времето.. днеска почнах да разглобявам кутията за управление на въздуха и не можах да я сваля .... Иначе алфи на части много.. трябва ми човек който е свалял такова нещо и знае къде се държи... сигурен съм че тая маза има някъде ключ ама
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S.
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD

              Comment


              • #22
                Така трудната част свърши. Във купето нямам нищо повече за смяна, подмяна или свързване. За следващия луд който ще се хване с тая гимнастика ще кажа - НЕДЕЙ!!! Сменя се целия разпределителен блок ( тва дето върти духалките), но за да се смени се маха таблото, и дори тогава няма гаранция ,че от някъде няма да падне парче пластмаса, която никога повече няма да е на мястото си... Но приключих, следващите два дни като почивам продължавам с компресора и радиатора ( нещо от което не ме е страх) и тока по двигателя (релета , бушони, датчици)


                За сега имам само една - две питанки дето са ми много важни !!
                Какво аджеба е това ? Каква работа върши ? И как да го оправя? Има букса до която отива ток (проверено) , но във това нещо , тока изчезва и не се върти вентилатора в купето ..
                Attached Files
                Alfa Romeo 156 1.8 T.S.
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD

                Comment


                • #23
                  Еми следващия луд и той като тебе няма да слуша и ще слага климатик.Не се съмнявам че ще го подкараш и следващата тема която ще пуснеш е "как се спира климатика на 156", щото ми писна на всяко палене да се включва....и зимата.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pros7iq Покажи съобщение

                    За сега имам само една - две питанки дето са ми много важни !!
                    Какво аджеба е това ? Каква работа върши ? И как да го оправя? Има букса до която отива ток (проверено) , но във това нещо , тока изчезва и не се върти вентилатора в купето ..
                    Това е регулатора на обороти на вентилатора.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Ето теми с картинки:

                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38065

                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=57044
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                      Comment


                      • #26
                        Благодарско
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S.
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD

                        Comment


                        • #27
                          абе я да питам има ли еку-то нещо общо с климатроника? реално кое отработва събраната информация от всички датчици , които съм наслагал? ще се наложи ли да сменям и компютър?
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.S.
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD

                          Comment


                          • #28
                            ECU-то има общо с климатроника само дотолкова доколкото пресостатът подава информация за налягането в системата на ECU-то а то управлява вентилатора на радиатора.
                            Иначе климатроникът си има отделен управляващ модул.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              и след като моята талига нямаше клима, е много вероятно, екуто ми да ги няма зададени тия опции... Тогава ре мап или нов комп? И само още едно нещо... тоя упр. модул, за врътките ли става на въпрос?
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S.
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Много е вероятно нищо да не трябва да се променя по твоето ECU а просто да се закачи пресостата към него. Погледни пинове 34 и 35 на ECU-то дали са свободни. Те са за тази цел. Подаването на маса (0 волта) на всеки един от тези пинове трябва да включи вентилатора за охлаждането на всяка една от степените.
                                Иначе управлението на климатика е блока с врътките.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X